четвртак, 24. децембар 2009.

Portrait


15 коментара:

  1. Prelepo.Umetnost je cudo.Divno!!Ovo bi nasi rekli: "ili jesi ili nisi- LAV".Sve moje cestitke.

    ОдговориИзбриши
  2. http://www.princetonol.com/groups/iad/news/issues/jan2009.html
    mada mislim da si ovo vec video.Ti si vestiji od mene u trazenju stvari na internetu.Ali ipak pokusacu.Pozdrav
    p.s. imas pohvale za tvoj rad.Nisam jedina koja misli da imas stvarno veliki talenat.

    ОдговориИзбриши
  3. Srecna Nova ova.Nek donese mnogo smeha,radosti,prijatelja,zdravlja svakako i jos puno,puno ovakvih divnih slika.
    Svom Prijatelju Drjackasu sa bloga zeli Pipi.
    (hvala za onaj predivan snimak,kao uvek pun si iznenadjenja)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam veliko cudo,nisam veliki pesnik,
    niti od onih sto ume sve,
    al da ti napisem reci dve:

    Hvala sto si to sto jesi,
    Hvala sto postojis,
    Hvala za sve tvoje napisane lepe reci,
    Hvala sto si osmeh na mom licu uspeo da stvoris.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala Pipi!
    Zelim ti sve ono sto sama sebi zelis u Novoj 2010.!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na divnom komentaru i divnoj podrsci. Bas sam razmisljala da te nisam obavestila, i razmisljala o tome kako da ti dam do znanja da pogledas blog i kad ono tvoje oko vec je medju prvim komentatorima. Odusevio si me kao i uvek.
    Veliko Hvala. Volela bih da je nas Negotin pun ovakvih ljudi poput tebe. Ponosim se tobom, da malo vise, svi nasi, vode racuna o svom ponasanju i malo vise unesu pozitivnost u zivotu, bilo bi nam ipak bolje. Neko je jednom rekao: Nije tesko biti fin! Mi smo vec potvrdili ovo.
    Svaka ti cast.

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala na komplimentima!
    Sa tvog bloga se siri pozitivna energija, za razliku od blogova "politickih" sa ovih nasih prostora, koji su ruku na srce bas poseceni. Ali to je dokaz kulture ljudi koji se hrane tracevima i tudjom nesrecom, a pri tome nemaju ni zrno osecaja za lepo i kreativno. Sta ces?
    Izgleda da se borimo sa vetrenjacama!

    ОдговориИзбриши
  8. Potpuno si u pravu. Da to vise nas, ovako isto, bas kao i ti i ja primete, ne bi bilo problema. Pratim situaciju pomalo i onaj ko se bude bavio licno samim sobom, a nikako drugima, mozda dobije neki plus kod mene, videcemo da li takvih ima. Strpljivo.
    I njecu vise o tome, bice bolje.
    Nek smo mi zivi i zdravi i nasi najmili, nije lako, ali prezivecemo nekako. Volela bih da dobijes neku inspiraciju, za neki novi crtez i da me iznenadis, onako kako ti to najbolje umes. Produze mi zivot tvoji radovi. Ti si veliki stvaralac u svojoj umetnosti. Ko ume ume. To je to sto treba nasem gradu. Kaze se ili jesi ili nisi, jel tako?

    ОдговориИзбриши
  9. Svaka čast za grafike. Impresivno !

    ОдговориИзбриши
  10. Ja se nadam da ces se ipak probuditi. Da te jednog dana vidim sa novim radovima. Jako si mi draga osoba i nadam se da je sve u redu.Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  11. Hi!
    Nice work, very creative.
    Visit my blog.
    Congratulations of Brazil.
    Roberto

    ОдговориИзбриши